Najczęściej zadawane pytania

Strona Główna / Najczęściej zadawane pytania

Dane do personalizacji  należy wpisać w formularzu do zamówienia.

W ten sposób możesz sprawić, że produkt który zamawiasz nabierze wyjątkowego i osobistego charakteru. Dzięki temu, możesz stworzyć ozdobę, jakiej jeszcze nikt nie ma.

 

Jeżeli wybrałaś/eś produkt bez personalizacji, w rubryce wpisz „nie dotyczy”.

-Przelew standardowy

 

53 1140 2004 0000 3102 7918 1171

Oh my gift Katarzyna Ćwiek

W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.

Po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczynam realizację zamówienia.

– Płatności realizowane przez Przelewy24 (przelew online, BLIK, karty płatnicze)

Opiekę nad systemem płatności sprawuje jeden z największych i najbardziej cenionych za bezpieczeństwo operatorów transakcji online Przelewy24, należącego do PayPro SA
ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań

Koszty wysyłki produktów są stałe, czyli nie są naliczane w zależności od wagi i wielkości produktu i wynoszą:

13 zł PACZKOMAT Inpost

16 zł KURIER (FedEx, DPD, DHL, UPS, Inpost)

Czas dostawy zazwyczaj zajmuje ok 1-3 dni roboczych.

Zakupy za kwotę minimum 200 zł, są premiowane darmową wysyłką.

Powyższe informacje dotyczą wysyłek tylko na terenie Polski. W przypadku wysyłki poza granice kraju, proszę o kontakt, ponieważ cena będzie ustalana indywidualnie.

Większość produktów tworzę na zamówienie, czyli wykonuje je specjalnie na indywidualne zlecenie, dzięki czemu są tak unikalne i niepowtarzalne.

 Zazwyczaj jest to ok 7 dni roboczych (dni robocze czyli bez świąt i weekendów).

W przypadku zamówień specjalnych czas realizacji może się wydłużyć.

Jeżeli jesteś w wyjątkowej sytuacji i zależy Ci na szybkiej realizacji, skontaktuj się ze mną. Zobaczymy co się da zrobić

Drobne zmiany, jak rodzaj fontu  lub układ elementów wykonuję bezpłatnie.

Po opłaceniu zamówienia wysyłam projekt do akceptacji.

Jeżeli interesuje Cię dany produkt po drobnych, wizualnych zmianach, po prostu odezwij się do mnie. Wspólnie coś wymyślimy.

Oczywiście, zakupione w sklepie produkty możesz odebrać po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym w siedzibie sklepu internetowego w Kielcach na ul. Dalekiej 7.

W mojej pracowni nie posiadam prezentów i dekoracji do obejrzenia „na żywo” i kupienia na miejscu . Wynika to z faktu, że większość produktów jest wykonywana specjalnie na indywidualne zamówienie.

Wszystkie moje prace można natomiast obejrzeć na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).

Żaden problem. W tym celu musisz wypełnić odpowiednie pola w formularzu zamówienia. Wystawiona faktura będzie bez podatku Vat, ponieważ jestem przedsiębiorcą, który jest zwolniony z takiego rodzaju podatku.

Staram się, żeby każdy produkt w sklepie był opisany bardzo dokładnie oraz precyzyjnie odzwierciedlony na zdjęciach. Nie mogę jednak przewidzieć wszystkich pytań i może zdarzyć się tak, że pewnych informacji zabraknie. W takiej sytuacji po prostu napisz maila lub zadzwoń. Odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania.

Uwielbiam nowe wyzwania, więc z miłą chęcią podejmę się realizacji Twojego pomysłu. W tym celu skontaktuj się ze mną mailowo lub telefonicznie.

Jeżeli produkt został  wykonany według Twoich indywidualnych wskazówek, to nie podlega zwrotom. Jest konkretnie spersonalizowany i nie podlega dalszej odsprzedaży.

Więcej informacji znajdziesz tu:  https://ohmygift.com.pl/regulamin/

Powrót do góry
Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Added to cart